Cushman & Wakefield Logo
  • Naš tim
  • Ponuda nekretnina
  • Vesti & Blog
  • Usluge
  • O nama
menu
Global
  • Cushman & Wakefield Logo
      • Srpski
      • English
  • Naš tim
  • Ponuda nekretnina
  • Vesti & Blog
  • Usluge
  • O nama
  • Regionalna Pokrivenost
  • Ekskluzivni projekti
  • Novosti i Mediji
  • Naš tim
  • Kontaktirajte nas
  • Lokacija

    CBS international

    Airport City Beograd

    Ulica Tadije Sondermajera 11

    11070 | Beograd | Srbija

    office@cw-cbs.rs

    + 381 11 22 58 777

    + 381 11 22 81 969

    www.cw-cbs.rs

  • Home
  • |
  • Blog
  • |
  • Zašto dodatni sadržaji u poslovnim zgradama postaju sve važniji?

Zašto dodatni sadržaji u poslovnim zgradama postaju sve važniji?

Kako bi ostali konkurentni na tržištu, zakupodavci moraju da unaprede ponude u svojim objektima nudeći više pogodnosti i dodajući različite sadržaje u okviru zajedničkih prostorija.

Više o trendovima

Coworking and Coliving concept: rastuća zajednica digitalnih nomada i profesionalaca koji rade na daljinu
22/11/2021
Razvoj maloprodajnih formata – od tržnih centara do maloprodajnih parkova
18/06/2021
Neboderi – impresivna inženjerska dostignuća
03/02/2023

Pre nekoliko godina, sa povećanjem ponude kancelarijskog prostora, vlasnici poslovnih zgrada su shvatili da, kako bi ostali konkurentni na tržištu, moraju da unaprede ponudu u svojim objektima nudeći više pogodnosti i dodajući različite sadržaje u okviru zajedničkih prostorija. Neki su uveli nove pogodnosti, uključujući radne prostore na otvorenom i raznovrsniju ponudu uslužnih sadržaja, kao i restorane sa happy hour opcijom, organizaciju događaja van radnog vremena i druge aktivnosti. Zajednički element je da se „aktiviraju“ zajednički prostori stvaranjem mogućnosti za socijalizaciju između zakupaca i mogućnost rada u prostorima izvan zakupljenog prostora, te su nuđeni sadržaji, poput krovnih terasa i velikih konferencijskih sala, koje su plaćali i koristili isključivo zakupci.

Sa potrebom da se redukuju troškovi i spoznajom da su mnogi prostori većinu vremena bili prazni, zakupci su shvatili da troškovi i benefiti nisu u istoj srazmeri. Sa druge strane, poslodavcima su bili potrebni takvi prostori za zaposlene iz različitih industrija, ali su postali voljni da ih podele sa drugima kako bi se izbeglo preuzimanje svih troškova.

Tako je započela promena, te su vlasništvo i upravljanje nad tim prostorima sa zakupaca prešli na vlasnike i uvođenje add-on-factora (faktora uvećanja) kao kategorije koja pokriva korišćenje zajedničkih prostora i učestvovanje u trošku održavanja zajedničkih površina od strane zakupaca.
Tržište poslovnog prostora se promenilo poslednjih godina, sa zakupcima koji sve više zahtevaju radno okruženje koje može da privuče obrazovanu i visokokvalifikovanu radnu snagu, uključujući i milenijalce zaposlene za pozicijama, kao što su programeri, planeri, analitičari podataka, softveraši, zaposleni u gejming industriji, i slično.

Sve je više kompanija koje čak i u svojim oglasima za posao koriste sopstveni poslovni prostor kao „dodatni benefit“ za zaposlene.

Dok su nekada radnici bili zadovoljni sa kompaktnijim radnim prostorom i izolovanim pojedinačnim kancelarijama, danas se veruje da je za kreativnost i produktivnost potrebno imati interaktivnije, kolaborativnije i društveno aktivnije kancelarijsko okruženje. Takođe, pored inspirativnog prostora, zaposleni preferiraju da imaju dodatne sadržaje i u okruženju poslovne zgrade, koji uključuju i zelene parkovske površine gde zaposleni mogu da borave, prostor za odmor i opuštanje tokom radnog dana, sa svim potrebnim sadržajima u kompleksu poput restorana, kafića, apoteke, prodavnice, banke i slično, što pruža zaposlenima više od radnog mesta.
To je ono što će u budućnosti definisati izgled radnih prostorija koji podrazumeva mobilnost, povezanost i dostupnost tehnologije u svakom kutku kancelarijskog prostora, prostore za odmor, opuštanje i zabavu. Ovakav pristup ljudima pruža mnogo više od radnog stola.

U narednom periodu od ključnog značaja će biti da kancelarijski prostor bude dizajniran kao podrška izgradnji odnosa između ljudi i timova, uz kombinaciju sa povremenim radom od kuće.

PUBLIKACIJE

Service book
BUILDING CONSULTANCY SERVICES
Regional Valuation Capabilites
Regional Retail Book Serbia & Croatia 2022
Pravilnik o postupku unutrašnjeg uzbunjivanja.
Industrijske nekretnine
CBS Residential Leasing

Ovaj sajt koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti sajta. Korišćenjem ovog sajta pristajete na upotrebu kolačića kako je navedeno u našem Pravilu o kolačićima. Molimo Vas da pročitate naše obaveštenje o kolačićima koje koristimo, kao i kako da izbrišete ili blokirate njihovo korišćenje.

NE MOŽETE DA PRONAĐETE ONO ŠTO VAM JE POTREBNO?

Kontaktirajte nas i mi ćemo Vam pomoći u potrazi.
KONTAKTIRAJTE NAS

Kontaktirajte nas

Adresa: Airport City Beograd, Ulica Tadije Sondermajera 11, 11070 Novi Beograd, Srbija

Telefon: + 381 11 22 58 777

Email: office@cw-cbs.rs

Radni dani/sati: Ponedeljak - Petak od 9:00 do 17:00 / Subota - Nedelja zatvoreno

Broj u Registru posrednika: 040

  • cbs.serbia_living
  • cbs.serbia_working
  • O nama
  • Vesti i mediji
  • Naše kancelarije
  • Politika kvaliteta
  • Service Book
  • ISO 9001 : 2015
  • Uslovi korišćenja
  • Politika privatnosti
  • Upravljanje kolačićima

© Copyright Cushman & Wakefield CBS international 2022.
All Rights Reserved.

  • Uloguj se
  • Prijavi se
Zaboravljena lozinka
Zaboravili ste lozinku? Unesite svoje korisničko ime ili adresu e-pošte. Dobićete vezu za kreiranje nove lozinke putem e-pošte.