Cushman & Wakefield globalni tim od 1.400 članova poseduje znanje, iskustvo i resurse za pružanje sveobuhvatnih, integrisanih i inovativnih usluga u oblasti nekretnina namenjenih klijentima iz oblasti maloprodaje, vlasnicima i investitorima, bez obzira na veličinu, obim i lokaciju datog zadatka ili upita.
Od urbanih glavnih ulica do manje atraktivnih lokacija, od modernih tržnih centara preko retail parkova do outlet centara, stručni tim CBS International koristi iskustvo u industriji i globalnu perspektivu tržišta, usklađujući zahteve maloprodajnih lanaca sa njihovim mogućnostima i pruža klijentima mogućnost da donesu efikasne odluke za svoje poslovanje.
Poznavanje lokalnog tržišta i pravovremeno reagovanje na zahtev klijenta u cilju identifikacije i izbora željenog prostora, zahtevaju posvećen ekspertski tim kao i blisku saradnju sa klijentima, čime bi se izbeglo bilo kakvo nerazumevanje.
Investitorima pružamo potpunu podršku, pri definisanju strategije prodaje/izdavanja maloprodajnog prostora, olakšavamo njihov ulazak na tržište kroz spektar različitih vrsta usluga, kao što su savetodavne usluge, definicija miksa zakupaca i izbora prvoklasnih zakupaca, upravljanja i održavanja nepokretnosti i marketinga. Takođe, naš tim je na raspolaganju da u svakom trenutku pruži informacije o trendovima na tržištu u cilju donošenja adekvatnih investicionih odluka.
Usluge:
- Strateško savetovanje pri kupovini i izdavanju maloprodajnog prostora
- Posredovanje u zakupu maloprodajnog prostora
- Razvoj strategije proširenja i optimizacije maloprodajne mreže
- Definicija miksa zakupaca
- Analiza zone pokrivenosti
- Izrada različitih cenovnih, demografskih i tržišnih analiza
- Prodaja nepokretnosti
KAKO VAM MOŽEMO POMOĆI?
Poznavanje klijenata, poznavanje lokalnog tržišta i lokacija omogućavaju našim klijentima kontrolu njihovog celokupnog portfolija. Zakupci maloprodajnog prostora koji smatraju naše usluge korisnim zainteresovani su za neku od sledećih tema:
Prisustvo na tržištu – Kreiranje strateške mape rasta, bez obzira da li se otvaraju novi maloprodajni objekti, pronalaze nova tržišta ili izlazi na tržišta regiona.
Strategije odlučivanja – Ubrzavanje odluke o odabiru maloprodajnih objekata obezbeđivanjem adekvatne studije slučaja zasnovane na objektivnim i jasnim pokazateljima.
Uspešnost portfolija – Formulisanje akcionog plana za izbor novih lokacija gde troškovi zakupa prevazilaze prihvatljive nivoe prodaje na određenoj lokaciji, u cilju obezbeđivanja nivoa prodaje i uspešnosti portfolija.
Stvaranje brenda – Procenjivanje potencijalne prednosti i povećanja prometa uvođenjem novog brenda, uključujući koji bi tržni centri bili najpogodniji, i izbegavajući preklapanje ili dupliranje lokacija.